Nie masz jeszcze fanpage?
W takim razie Twoja firma nie istnieje.
Brzmi to dla Ciebie paradoksalnie? Nic bardziej mylnego! Czy wiesz, że coraz więcej użytkowników szuka informacji o ofertach właśnie na portalach społecznościowych? Świetna wiadomość jest taka, że wśród nich są także Twoi potencjalni klienci. Zła, że Twojej firmy tam nie ma, więc potencjalny klient się o niej nie dowie i skorzysta z oferty konkurencji.
Wniosek jest prosty. Przez brak firmowego profilu w social media Ty tracisz, a Twoja konkurencja pozyskuje nowych klientów i zwiększa swoją przewagę. Jednak powiedzmy to sobie szczerze: samo posiadanie firmowego fanpage nie wystarczy, ważna jest także m.in. systematyczna publikacja angażujących treści, które zachęcą użytkowników do zaznajomienia się z Twoją ofertą.
Co zyskujesz dzięki obecności w social media?
Budowanie wizerunku
Posiadając profil w social media masz realny wpływ na to, w jaki sposób Twoja firma jest postrzegana przez potencjalnych klientów.
Rozpoznawalność
Fanpage to nie tylko źródło informacji o firmie i ofercie, ale także narzędzie komunikacji z potencjalnymi klientami, istotne w budowaniu świadomości marki.
Lojalność klientów
Dzięki właściwej strategii publikacji i komunikacji możesz zdobyć zaufanie fanów, którzy zmienią się w Twoich wiernych klientów.
Większa sprzedaż
Umiejętnie prowadzony fanpage w połączeniu z reklamą sprawdzi się jako narzędzie do promowania Twojej marki oraz sprzedaży.
Nie zwlekaj,
Twoi klienci już tu są!
Już 15 mln Polaków aktywnie korzysta z social media, z czego przykładowo aż 62% codziennie loguje się do Facebooka. 15 milionów! Tylko pomyśl, ile z tych osób to Twoi potencjalni klienci. Warto to wykorzystać, aby wesprzeć działania promocyjne w Twojej firmie.
Tym bardziej, że media społecznościowe stwarzają ogromne możliwości, jeśli chodzi o zwiększanie zasięgu czy budowanie świadomości marki, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż. Zwłaszcza, że użytkowników social media z roku na rok przybywa. Warto to wykorzystać, aby wesprzeć działania promocyjne w Twojej firmie.
Zobacz, jak wypromujemy Twój fanpage
1. Strategia
Zaczniemy od poznania Twoich potrzeb i oczekiwań. Następnie określimy grupę docelową, wybierzemy najlepsze kanały i ustalimy strategię publikacji. Będziemy ją na bieżąco dostosowywać w miarę jak fanpage zacznie się rozwijać.
2. Optymalizacja
Uzupełnimy na fanpage informacje na temat firmy, takie jak godziny otwarcia, oferta czy mapa dojazdu. Zadbamy o szatę graficzną strony, zaprojektujemy zdjęcie profilowe oraz atrakcyjną animację jako tło.
3. Prowadzenie
Zadbamy o to, aby przygotowywane treści, w tym teksty, grafiki czy filmy, były urozmaicone, angażujące i kreowały pozytywny wizerunek marki. Zajmiemy się także moderacją profilu: komentarzami i wiadomościami.
4. Reklama
Aby dotrzeć z swoją ofertą do jeszcze większej grupy użytkowników, warto zainwestować w reklamę. Odpowiednio przygotowana kampania zwiększy aktywność fanów, liczbę wejść na Twoją stronę czy zapisów do newslettera.
Mało?
Zwiększasz widoczność firmy w wyszukiwarce
Masz stronę internetową? Umieścimy do niej link na Twoim fanpage, co korzystnie wpływa na pozycjonowanie.
Nie masz strony firmowej? (choć warto ją mieć…) Linki do firmowych profili społecznościowych są wyświetlane w wynikach wyszukiwania (np. w Google).
Masz bezpośredni kontakt z klientem
Fani często wysyłają zapytania poprzez profile społecznościowe, dzięki czemu zyskujesz dodatkowy kanał komunikacji.
Zyskujesz cenny feedback
Dzięki komentarzom i wiadomościom od fanów poznasz ich opinie, potrzeby czy wątpliwości dotyczące Twojej oferty.
Bądź widoczny w social media. Zleć nam prowadzenie swojego fanpage.
Zadzwoń do nas
Spotkajmy się
ul. Przedzamcze 8 / 207, Toruń